Kunskap, humor och engagemang. Så kan Memmas kunders omdömen sammanfattas. 

Memma jobbar med alla verksamheter som marknadsför sig och kommunicerar med hjälp av personliga möten, allt från myndigheter och stora koncerner till mindre företag och organisationer. 

Här kan du läsa vad några av Memmas kunder tycker. 


"Memma Kommunikation och mässproffset Åsa Dahlqvist bjöd på en inspirerande och lärorik workshop inför vårt deltagande med medlemsrekrytering på Bokmässan 2014. Vi fick med oss massor av användbara tips till vår monter. Min personal kände sig mer förberedda än någonsin vilket snabbt visade sig i mötet med mässbesökarna. Hur det gick? All time high! Jag kan varmt rekommendera Memma och Åsa!" 
Jenny Sondell, Bonniers Bokklubbar


"Att genomföra en mässa på ett framgångsrikt sätt kräver mer än en snygg monter. På ett fängslande och träffsäkert sätt lär Åsa ut hur man bäst undviker alla de fallgropar som kan uppstå på vägen till framgång. Vid ett flertal tillfällen har vi på Ahlsell anlitat Åsa och varje gång har hennes insatser gett tydliga resultat. Till alla företag som vill optimera sitt mässdeltagande kan jag varmt rekommendera Åsas tjänster."
Biljana Ljuboje, Ahlsell


"We turned to Åsa and Memma (upon a recommendation) and developed a booth behaviour training package with them. We were - and still are - very satisfied with the excellent knowledge sharing, which we got from Memma. This will for sure help us getting better at future exhibitions. We highly recommend other companies doing the same thing. It´s a clever, long-term investment!"
Pernilla Ersson, Sandvik Materials Technology


 "Åsa var hos oss på Marknadsföreningen i Kalmar Län och höll en mycket uppskattad föreläsning. Hon utstrålar värme, förtroende och är mycket kunnig inom sitt område. Jag kan verkligen rekommendera Åsa!"
Anders Arbin, Marknadsföreningen i Kalmar Län 


"En underhållande föreläsning som är fylld av konkreta tips för dig som ska stå på mässor eller arbetar med möten. Du får verktygen för att din mässa ska bli riktigt lyckad."
Linda Bergqvist, Högskolan i Jönköping


”Åsa har förmåga att snabbt läsa av sin publik och lägga sig på rätt nivå. Till detta bidrar också att Åsa är en engagerad, glad och inspirerande föreläsare som ger sin publik många praktiska tips för att utveckla sig i konsten att mötas, nätverka och mingla."
Eric Hellgren, Högskolan i Skövde


"Åsa bidrog på ett personligt, underhållande, engagerat sätt och gav oss handfasta råd inför kommande mässor och events. Jag rekommenderar varmt en utbildning med Memma."
Pia Augustsson, Roche Diagnostics


"Har du haft tillfälle att ta del av Åsas kunskap kring mässor och kommunikation? Grattis! Om inte så rekommenderar jag detta varmt. Åsa förmedlar tydligt och på ett underhållande sätt missar vi ofta ser på mässgolvet i hur man framställer sitt företag och hur personalen agerar. Mässor är ett oslagbart sätt att skapa nya relationer och Åsa ger dig verktygen för hur du gör det på rätt sätt."
Kia Bruks-Thyrén, Artexis Easyfairs


”Memma har på ett praktiskt och inspirerande sätt utbildat vår monterpersonal till att bli superduktiga ambassadörer. Det har varit en aha-upplevelse för många och de förstår numera betydelsen av sitt eget agerande och utstrålar idag vårt varumärke på ett tydligare sätt. De har också blivit mer engagerade och drivna. Vi anlitar Memma varje gång vi utbildar nya ambassadörer.”
Lena Ernefeldt Burman, Mittuniversitetet