Varför en Mystery visitor-analys?

En Mystery visitor-analys är till för er som vill veta mer om hur en besökare kan uppleva mötet i er monter. På så sätt får ni reda på vilka delar som kan förbättras och får argument till att fortsätta jobba med att träna personalen i monteragerande. 

(Observera att det är inte fråga om att "hänga ut" enskilda personer i montern, utan att se hur ett möte kan se ut, för att lära sig mer.)

Benchmarking

Memma kan också lägga till en benchmarkingdel i Myster visitor-analysen, så att ni även får reda på hur ni ligger till i bemötande jämfört med era konkurrenter. 

Så här går det till

Den som är Mystery visitor är okänd för monterpersonalen, och är väl förberedd av Memma. 

Mystery visitor gör först en passiv observation baserad på ett antal olika faktorer. Sedan utförs ett aktivt möte, där man ser hur lång tid det tar innan Mystery visitor bli kontaktad, vilka öppningsrepliker som ställs samt hur konversationen sedan avlöper. 

Förslag och offert för Mystery visitor-analys

Hör av dig till Memma, via mail eller telefon, så kan vi ge ett förslag på upplägg som passar just er verksamhet.